Sunday, August 27, 2017

עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב

הרבה אנשים רוצים לייצר לעצמם מצב שיש להם הרבה עוקבים באינסטגרם, אבל לא ממש בא להם להתחיל לעקוב אחרי מי שיש לו כבר הרבה עוקבים כלומר רוצים עוד עוקבים באינסטגרם, בלי לעקוב. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם.  
  1. אתם צריכים להיות עקביים - זה ממש לא מספיק להעלות תמונה פעם בשבוע או שבועיים. כדי שחשבון האינסטגרם שלכם יהיה פעיל עם נוכחות, אתם צריכים להעלות תמונה לפחות פעם ביום או פעם ביומיים ולהישאר כמה שיותר במודעות של הגולשים.
  2. האשטגס, אבל לא סתם - אחרי שאתם מעלים תמונה, נסו לחשוב על כל אסוציאציה שהתמונה מעלה בכם. הוסיפו לפני האסוציאציה את הסימן # ואחריו את המילה. למשל אם העלתם תמונה פריט לבוש חדש שסיימתם לעצב תוכלו להעלות האשטגים העוסקים באופנה, יצירתיות, רעיונות חדשים, בדים וטקסטיל, ערים גדולות בעולם שמזדהות עם הסגנון שלכם, מה העיצוב הזה מעורר בכם, מאיפה מקורות ההשראה שלכם ועוד.. זה נכון לגבי כל תמונה שאתם בעצם מעלים.
  3. תעשו לקהל שלכם חשק - אינסטגרם זה ממש לא המקום להעלות תוכן ותמונות אינפורמטיביות משעממות. נצלו את הבמה הזו לחשוב דברים מושכים, מעניינים, צבעוניים ויצירתיים. המטרה של התמונות היא לחזק את המותג שלכם, לייצר עניין, לעורר את האנשים ולתת להם לחוש את ההתרגשות שלכם דרך התמונות.
  4. הציעו הטבות - כדי להשאיר את הגולשים פעילים, נסו לשדרג את הפרופיל שלכם בכך שאתם מציעים רק לאלה שעוקבים אחריכם כל מיני הטבות. תוכלו לנצל את שאר הפלטפורמות האינטרנטיות כמו פייסבוק ואתר האינטרנט שלכם בשביל לקדם את פרופיל האינסטגרם שלכם וככה בעצם להעלות את כמות העוקבים שלכם .
    בנוסף, מדי פעם אתם יכולים להעלות גם סרטונים. אם אין לכם זמן להתעסק בעצמכם עם ניהול הפרופיל שלכם באינסטגרם, אתם יכולים לרכוש חבילות להגדלת כמות העוקבים או לחלופין להיעזר בשירות של קידום ברשתות חברתיות. האינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה הכי חזקה ולכן חבל שלא לנצל אותה כמה שיותר לטובתכם. עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב

from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%99-%d7%9c%d7%a2%d7%a7%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment