Sunday, August 20, 2017

100 עוקבים באינסטגרם

יש המון אנשים שאוהבים כל כך את הרשת החברתית אינסטגרם אבל הם לא מצליחים להגדיל את כמות העוקבים שלהם ולהגיע ל- 100 עוקבים באינסטגרם. אז נכון, אמנם מדובר ברשת החברתית ברשימת הבולטות, אמנם לא עם תנועה חזקה כמו שיש בפייסבוק ובכל זאת, הנתונים שלה יפים מאוד. אין היום כמעט מישהו שלא מכיר את הרשת החברתית אינסטגרם וכמעט כולנו היינו רוצים להגדיל את כמות העוקבים שלנו ברשת והשאלה היא איך עושים את זה.    
  1. עקבו אחרי אנשים מפורסמים - אחת הדרכים לגרום לאנשים לעקוב גם אחריכם היא פשוט לעקוב אחרי אנשים עם המון המון המון עוקבים. מדובר על מליונים של עוקבים ובאמת כדאי לכם גם לעקוב אחרי אנשים שמעניינים אתכם ולא סתם כדי שלא תשתעממו. שחקנים, דוגמנים, ספורטאים, זמרים, להקות שמופיעות בכל העולם, שפים מפורסמים, בקיצור אנשים שיש להם המון המון תנועה. אחרי שתתחילו לעקוב אחרי כמה כאלה, תראו שעוד ועוד אנשים מוסיפים אתכם ומתחילים לעקוב אחריכם.
  2. תהיו יצירתיים - בשונה מהפייסבוק, באינסטגרם לא כל תמונה תופסת. לכן, לא רק שחשוב לשמור על תנועה ולהמשיך ולהעלות תמונות כל הזמן, אלא גם מאוד חשוב שהתמונות שלכם יהיו טובות, מעניינות, צבעוניות ומקוריות. אל תעלו כל שנייה סלפי של עצמכם בקניון או במסיבה, בבריכה, זה ממש לא מעניין אף אחד, בטח לא אנשים שרוצים לעקוב אחרי חשבונות מעניינים עם הרבה עוקבים.
  3. טיימינג - מצד אחד חשוב לשמור על תנועה בפרופיל שלכם אבל מצד שני לא כדאי להעלות יותר מדי תמונות כי לפעמים זה גורם לאנשים לעשות את הדבר ההפוך, כלומר להפסיק לעקוב אחריכם וזה לא מה שהייתם רוצים.
  כמובן שחשוב גם לעקוב אחרי אנשים רגילים, לייצר האשטגים שתואמים את התמונות שלכם ולחשוב קצת מחוץ לקופסא כדי שכמה שיותר אנשים יעקבו אחריכם. יש להבחין בין פרופיל שהוא אישי, לבין פרופיל שהוא עסקי ואם אכן מדובר במשהו שאמור להכניס לכם בטווח הקצר כסף, שווה להתייעץ עם המומחים. 100 עוקבים באינסטגרם

from פרפלס https://www.purples.co.il/100-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment