Monday, April 24, 2017

לייקים בחינם לפייסבוק

עמודי פייסבוק רבים מחפשים דרכים על מנת להגדיל את החשיפה שלהם ברשת הפייסבוק בפני גולשים כאשר לנגד עיניהם עומדות שיטות רבות על מנת לקבל כמות גדולה של לייקים לעמוד שלהם. החשיבות של כמות לייקים גבוהה בעמודי פייסבוק היא גבוהה מאוד עבור בעלי העמודים מעבר לחשיפה שכן עמוד בעל כמות לייקים גבוהה באופן אוטומטי ימשוך תשומת לב של גולשים נוספים שיחשבו שאותו עמוד הוא פופולארי ומעניין ולכן גם כן יעשו לו לייק וירצו לעקוב אחריו. לכן, אחרי שהבינו בעלי העמודים שאפקט העדר משחק תפקיד חשוב בפופולאריות של העמוד הם נמצאים במרדף תמידי אחרי כמות לייקים גבוהה כאשר על הפרק עומדים קניית לייקים אך גם לייקים בחינם לפייסבוק ולכן החלטנו במאמר הבא לסקור עבורכם שתי דרכים לאיך להשיג כמה שיותר לייקים בחינם לדף הפייסבוק שלכם.

 

פוסטים אטרקטיביים

החשיבות של התכנים שעולים לעמוד הפייסבוק שלכם היא גבוהה מאוד והיא אחד הגורמים הכי חשובים שמשפיעים על כמוך הלייקים של העמוד שלכם. כך למשל אם אתם חברה מסחרית הקפידו לעלות תכנים מעניינים לעמוד שלכם שקשורים לחברה שלכם כמו מוצרים ושירותים חדשים, הצעות והמלצות למיניהם או מבצעים שהחברה שלכם מציעה רק ללקוחות הפייסבוק. במידה ואתם מנהלים דף פרטי שלכם הקפידו להעלות תכנים מעניינים שימשכו את תשומת ליבם של הגולשים לעמוד שלכם בין אם מדובר בתכנים מצחיקים, תכנים איכותיים כאשר עליכם להקפיד על איכות תמונה או סרטון גבוהים.

 

שיתופים

הדרך היעילה ביותר לקבל יותר לייקים בחינם לפייסבוק היא לשתף כמה שיותר את העמוד שלכם ואת התכנים שאתם מעלים אליו. השיתופים שאתם עושים בין אם ברשת הפייסבוק, רשתות חברתיות אחרות או בכל כלי שהאינטרנט מציע לנו כמו מיילים או אתרי אינטרנט אחרים, יחשפו את העמוד פייסבוק שלכם בפני גולשים חדשים שהם פוטנציאל ללייק עבור העמוד שלכם. ככל שכמות השיתופים שלכם תהיה גבוהה יותר כך גם הסיכוי לכמות גבוהה של לייקים גובר. בנוסף נסו ליצור שיתופי פעולה עם עמודי פייסבוק אחרים על מנת להגדיל את רמת החשיפה שלכם בפני גולשים נוספים.

הפוסט לייקים בחינם לפייסבוק הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7/

No comments:

Post a Comment