Sunday, April 23, 2017

לייקים בחינם לפייסבוק עובד

מארק צוקרברג והרשת החברתית אותו יצר, הלא היא רשת הפייסבוק היא בהחלט אחת המהפכות הבולטות של המאה העשרים ואחת כאשר הכל בכלל החל בתור אתר פנימי של המכללה שלו צוקרברג בארצות הברית על מנת לדרג את יופיין של חברתיו לספסל הלימודים. באותם ימים צוקרברג וחבריו שבנו את אותה הרשת כלל לא האמינו שהיא יכולה להתפתח למה שהיא היום אך לאחר שחברו לממציא רשת חברתית נוספת, רשת הנאפסטר, הם הבינו את הפוטנציאל הרב כאשר הדבר התפשט גם למכללות אחרות ברחבי ארצות הברית ונוצר מצב שכמעט לכל סטודנט יש פרופיל פייסבוק פעיל. לאחר זמן קצר הרשת שהייתה סגורה אך ורק וסטודנטים ממכללות בארצות הברית נפתחה בפני גולשים מרחבי העולם והפכה להיות מה שהיא כיום כאשר כמעט לכל אדם יש פרופיל פייסבוק כאשר גם לכל חברה או מותג יש עמוד פייסבוק משלו.

 

עמודי פייסבוק של חברות

החברות המסחריות הבינו מהר מאוד את הפוטנציאל הטמון ברשת הפייסבוק לאור הטראפיק ההולך וגובר של גולשים קיימים וגולשים חדשים ולכן החליטו שנוכחות ברשת הפייסבוק היא חיונית מאוד על מנת למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים אך במקביל לשמור על קשר עם לקוחות קיימים על ידי תקשורת שוטפת באמצעות סטטוסים והודעות, העלאת תמונות של הפרזנטורים, פרסום מבצעים וכדומה, כאשר יש לזכור שזוהי פלטפורמה שניתנת בחינם דבר שהוא יתרון עצום עבור החברות. לכן חברות מסחריות רבות שלהן עמוד פייסבוק מחפשות באופן תמידי דרכים להעלות את כמות הלייקים של העמוד שלהן כאשר בנוסף לשיתופי פעולה שונים, פרסום סטטוסים ועוד הן משתמשות באמצעים נוספים כמו למשל שימוש בתוכנות שנותנות לייקים  לפייסבוק עובד לטובתן גם כן היות וגם זהו כלי חינמי שמאפשר להם חשיפה מקסימלית.

 

עמודי פייסבוק של אנשים פרטיים

פרט לפרופילים אישיים ישנם אנשים רבים שגם מתחזקים דף פייסבוק שעוסק בנושא כזה או אחר כאשר חלק מאותם דפים עוסקים בנושאים מקצועיים, עמודים אחרים בסרטונים מצחיקים, מתיחות ופספוסים כאשר עמודים נוספים בהורות, החלפת מתכונים ועוד. גם עמודים אלו מחפשים לקבל חשיפה גבוהה ולקבל כמה שיותר לייקים על מנת שיוכלו להוות פלטפורמה פרסומית עבור חברות מסחריות תודות לכמות טראפיק גבוהה בעמוד שלהם ולכן גם עמודים פרטיים משתמשים באמצעים שונים להעלאת הלייקים לעמוד כמו תוכנות לייקים בחינם לפייסבוק.

לייקים בחינם לפייסבוק עובד

הפוסט לייקים בחינם לפייסבוק עובד הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93/

No comments:

Post a Comment